تبلیغات
دهکده بازیهای رایانه ای - دانلود رایگان بازی هالو Halo: Reach

وبسایتی برای دانلودبازیهای رایانه ای

دانلود رایگان بازی هالو Halo: Reach

نویسنده :مصطفی کرمی
تاریخ:یکشنبه 18 اردیبهشت 1390-12:42 ب.ظ

960512_125433_front_resize.jpg

توجه: به دوستانی که  به توضیحات توجه نكرده اند این بازی برای كنسول بازی ایكس باكس 360 میباشد نه برای كامپیوتر



نام بازی:Halo Reach
سازنده:Bungie
ناشر:Microsoft
سبک:اول شخص اکشن فضایی تخیلی
پلتفرم:انحصاری Xbox360
امتیاز از سایت های معتبر:9.5/10
بازی مشابه:Halo ODST

وقتی به خارج بروید و از یک فردی که اهل بازی باشد در مورد بازی انحصاری ماکروسافت halo سوال کنید .دو اتفاق می افتد یا آن را بدترین بازی عمر خود و در کل جز بدترین بازی های دهه معرفی می کند یا آن را زیباترین و بهترین بازی تمام زندگی خود خواهد دانست.این موضوع بسیار جالب است که چرا halo طرفداران و منتقدین خیلی سرسختی دارد .کمتر کسی وجود دارد که درباره ی بازی انحصاری ماکروسافت چیزی نشنیده باشد. در جدیدترین و در عین حال آخرین قسمت از سری بازی های هیلو به دست استدیوی بازی سازی Bungie که halo reach نام دارد قرار است فضایی تیره را به تصویر بکشد و داستانی درباره افتخار و جان فشانی انسان‌ها برای دفاع از سیاره شان را روایت کند. Halo reach داستان گروهی از سپاه زمین است که قبل از داستان سری اول اتفاق می افتد و ماجرای این سربازان را درسیاره ای به نام Reach روایت می کند. اتفاقات بازی در سال 2552 در سیاره ای با همین نام( reach) در حال وقوع است، انسان‌ها در نبردی با مهاجمان فضایی به نام Covenant گیر افتاده‌اند و تنها کاری که از دست شان بر می‌آید، دفاع است . شما در بازی شخصیتی به نام Noble 6 که یک سرباز فوق پشرفته و تمام عیار در جبهه انسان‌هااست را بر عهده خواهید گرفت. این گروه از سربازهای زمینی در جوخه‌ای به نام اسپارت‌ها خدمت می‌کنند، یعنی همان گروهی که مسترچیف، قهرمان سه قسمت قبلی هیلو عضو آن بود. Noble 6 با مسترچیف فرق دارد وبرخلاف آن که از سربازان اسپارتی نسل دوم بود او از اسپارتی های نسل سوم است و به همین دلیل بسیار پیشرفته و از هر جهت کامل و بی نقص است اما فناوری اسپارتی‌های نسل 3 به پای مسترچیف نمی‌رسد ، اسپارتی های نسل 3 کار گروهی را بهتر بلدند و برای بقا می‌توانند محیط را به راحتی آنالیز کرده وشانس بیشتری برای زنده ماندن دارند. یکی از اعضای تیم نوبل 6، تانکی به نام Jorge است که قدرت شلیک بالایی دارد، اما این تانک از اسپارتی های نسل 2 است. هدف از ساخت Halo Reach پرداختن به جزییات و پس زمینه ناشناخته اسپرت‌ها در دنیای هیلو است. اما این بازی فرصت دیگری برای معرفی Covenant، مهاجمان فضایی است. بانجی می‌خواهد این احساس را در شما به وجود بیاورد که سال‌ها از نبرد فضایی‌ها و زمینی‌ها گذشته و مهاجمان بیگانه، موجوداتی ترسناک‌اند که هنوز با قدرت به فکر نابودی کره خاکی هستند. در Halo Reach بسیاری از فضایی‌ها ارتقا پیدا کرده و قوی‌تر شده‌اند. علاوه بر این شاهد نسل جدیدی از فضایی‌ها خواهید بود که تا به حال ندیده‌اید، چون آنها قبلا در همین نبرد در سیاره Reach منقرض شده بودند.کاملا مشخص است که قسمت آخر سری هیلو بیشتر از هر چیزه دیگر روی نبردهای سنگین و با نفرات زیاد در صحنه می خواهد به هرچه حماسی تر شدن داستان و اساس بازی دست به خلق یک اثر به یاد ماندنی دیگر بزند.تا کنون اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده به جز شماره جدید مجله game informer که یک پیش نمایش کامل از بازی را رائه کرده و قصد دارد عاشقان هیلو را بیش از پیش با ویژگی های زیبای ریچ حیرت زده کند.یکی از اطلاعات جالبی که در این شماره از مجله منتشر شده در مورد اعضای گزوه و اطلاعات بیشتر از شخصیت های حاضر در بازی است.

259 : رهبر گروه میباشد ...(نام گروه Noble Team است)
: Kat-320 نفر دوم در گروه محسوب میشود.او یک اسپارتان زن میباشد.
Jorge-052 : وی از نسل دوم اسپارتان ها است (Spartan II ) و متخصص استفاده از سلاح های سنگین میباشد او یک تانک قدرتمند است.
Emile-239: عضوی از گروه است که کارهای مخفی کاری و Stealth را در بازی انجام میدهد.مثل اینکه قرار است قسمتی از مراحل را هم به صورت آرام و بدون سرو صدا به پایان برسانید.
Jun-266 : اسنایپر گروه است. مثل شخصیت garrus در mass effect 2 با این تفاوت که Garrus سلاح های دیگری را هم با خود به همراه داشت.
Noble 6 : عضوی است که تازه به گروه اضافه شده است و قبل از پیوستن به گروه عضو قدیمی K.I.A بوده است. که با آن آشنا هستیم و قرار است که هدایت همین شخصیت را در بازی برعهده داشته باشیم.جالبی کار آن جاست که در تمام عکس ها و پوستر هایی که تا حالا از ریچ منتشر شده فقط از 5 نفر اول است و هیچ عکسی از شخصیت اول داستان در دست نیست.
همچنین در مورد ویژگی هایی که این سری از سری بازی های هیلو خواهد داشت را فاش کردند که به صورت زیر است:
می توانید در بازی شخصیت اول بازی را شخصی سازی کنید،در بازی انسان هایی وجود خواهند داشت که بر علیه انسان های دیگر شورش می کنند.کاوننت ها اینبار هم حضور خواهند داشت و به زبان خودشان صحبت خواهند کرد.(مسلما هیچی از صحبت هایشان نخواهیم فهمید).نوع جدیدی از دشمنان به نام skirmisher به بازی اضافه شده اند که به صورت گروهی حمله می کنند،پس باید حواستان را کامل جمع کنید.elite ها این دفعه وحشی تر از دفعه قبل شده اند! به طوری که وقتی با آن ها رو به رو می شوید ترس و وحشت تمام وجودتان را فرا می گیرد.
- میدان نبرد بسیار گسترده تر شده است به طوری که بتواند مکانی برای نبردهای عظیم و حماسی باشد و به جزییات بسیار زیاد طراحی شده اند. گاهی 40 دشمن و 20 وسیله ی نقلیه به طور همزمان مقابل شما قرار میگیرندو این صحنه فوق العاده ای در طول بازی خواهد بود.در طول بازی ممکن است برای مقطعی بعضی از افراد گروه از تیم جدا شوند که این کار را برای شما در مراحل بعدی سختر می کند.سلاح جدید به بازی اضافه شده است به نام Needler Rifle.در طول بازی می توان سوار وسایل نقلیه غیر نظامی هم شد.اhud در بازی اینبار زرد رنگ است ،در حالی که در سری های قبل آبی رنگ بوده است.حالت های مخفی کاری به بازی اضافه شده است و اینبار می توان از knife برای اینگونه مراحل هم استفاده کرد. - Spike Grenades و ّFlame Grenades از بازی حذف شده اند و تنها Plasma و Frags اینبار بازگشته اند!
این گروه مرا بیشتر از هر گروه دیگری به یاد گروهcommander shepard میاندازد.بین این دوگروه شباهت های زیادی وجود دارد و معتقدم در آخرین سری بازی های هیلو ارتباط با بقیه اعضای گروه بسیار جالب می تواند باشد.شخصیت پردازی در بازی های امروزی یک رکن اساسی محسوب می شود و اگر بازی طوری طراحی شود که بازیباز بتواند با اعضای گروه ارتباط مناسبی بر قرار کند این یک موفقیت بزرگ خواهد بود.وقتی به اعضای این گروه 6 نفره نگاه کنید خواهید فهمید که هر یک از اعضای گروه با چه جزییاتی طراحی شده اند و هرکدام از آن ها قابلیت های خاص خود را دارا هستند که بسته به محیطی که در آن قرار می گیرند افرادی که توانایی هایشان مختص آن محیط و مرحله است دست به کار شده و تازه اینجاست که بازی جالب می شود البته این بدان معنا نیست که بقیه اعضای گروه بیکار بمانند ،مراحل طوری طراحی شده اند که همه اعضا بتوانند از حداکثر قابلیت های خود بیشترین بهره را ببرند. امری که یکی از عناصر موفقیت بازی هایی نظیر moder warfare2 و mass effect2 و از این قبیل بازی ها است که موفقیت خود را مدیون شخصیت پردازی بی نظیرشان هستند.در طی نمایش طوفانی بازی در x10 که همگان را شگفت زده کرد سازندگان در مورد ویژگی های بازی اطلاعاتی را در اختیار عموم قرار دادند.آن ها افزودند که اتفاقات بازی تنها مربوط به دفاع نیروهای زمینی در برابر نیروهای Covenant نمیشود بلکه شاهد اتفاقاتی درباره Spartanها خواهیم بود.Bungie سعی دارد عنوانی را عرضه کند که افتخار و جان فشانی سربازان را به رخ بکشد.قسمت اصلی و اساس بازی همان طور که ذکر شد در مورد حمله covenant ها به سیاره ای به نام ریچ است که اساسا درون مایه ای اکشن دارد ولی یکی دیگر از اهداف استدیوی بازیسازی بانجی این است که مجهولات و ابهاماتی که در خصوص اسپارتان ها به جامانده را با وصل کردن به داستان و کلا اساس بازی این ابهامات از بین برود.دشمنان در بازی همان موجودات سری های قبل است که بانجی می خواهد آن ها را طوری ارتقا دهد که متوجه تکراری بودن آن ها نشوید البته اعلام شده است که موجودات جدیدی هم در بازی وجود خواهند داشت که در سری های قبل نظیر آن ها مشاهده نشده است.
بانجی اعلام کرده است که ما انجین هیلو را از پایه ارتقا داده و از تمام قدرت 360 هم استفاده خواهیم کرد.همچنین افزودند که ما از تمام قدرت سخت افزاری هم استفاده می کنیم و از هر قسمت CPU,GPU و Memoryهم بهره خواهیم برد تا به یک محصول ناب و خلق اثری فراتر از halo3 برسیم.
در مورد موتور گرافیکی بازی باید اذعان کرد که بسیار پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه های قبل خود داشته است که می توان به شخصیت ها و محیط های گرافیکی اشاره کرد که با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده اند و پیشرفت گرافیک محیط و شخصیت ها انصافا عالی و قابل تحسین است.یکی از سازندگان (lehto (ویدئویی را در مورد این پیشرفت به حاضرین در نمایشگاه x10 به محضر نمایش گذاشت .این ویدئو پیشرفت گرافیکی از زمان شروع سری بازی های هیلو تا ریچ را شامل می شد که که کیفیت ریچ مخصوصا در زمینه گرافیک به وضوح هرچه تمام تر به چشم می خورد. میتوان گفت Halo Reach در قسمت گرافیک بسیار خوب عمل کرده است و محیط های بازی فوق العاده عالی کار شده اند.همچنین در ویدئو جزئیاتی از یک منطقه و نقشه آن منطقه به نمایش گذاشته شد و حتی نقشه منطقه گواهی از زیبایی های طراحی آن میدهد. مناطق بازی بسیار وسیع هستند و می توان این نتیجه را گرفت که بانجی سعی دارد بازی را بیشتر از هر موقع دیگر حماسی جلوه دهد !سازندگان تا آن جا پیشرفته اند که اسلحه های اسپارتان ها به خوبی قابل مشاهده هستند، حتی شما نوشته های روی اسلحه را هم به خوبی مشاهده می کنید. در ویدیویی دیگر که بر روی XBL نیز منتشر شد شاهد گفته های یکی از کارکنان استودیو Bungie بودیم و این شخص اذعان داشت که با قابلیتهای انجین جدید قادر به مشاهده نبرد 4 اسپارتان , 8 تیر انداز و 30 Covenant در یک زمان خواهیم بود که نشان از قدرت انجین پیشرفته Halo : Reach است.Bungie قصد دارد مبارزات این بازی را بهبود بخشد و بازی را در قالب سبک SandBox عرضه کند...(سبکی که prince of Persia :the forgotten sands از آن بهره خواهد برد.) این بدان معناست که شاهد ماموریتها و اهداف از پیش برنامه ریزی شده نیستیم و آزادی عمل خواهیم داشت.حتی بازی هایی مثل MW 2 هم که جز بازی های خطی محسوب می شوند به بازیباز این امکان داده شده است که بتواند مراحل را به صورت های مختلف و بر اساس سلیقه خود به پایان برساند. تیم سازنده در تلاش است که به شما تجربه این امر را بدهد که مسائلی که در بازی با آن مواجه می شوید با توجه به آزادی عملی که به شما می دهد بتوانید بسته به شرایطی که در آن هستید بهترین تصمیم را اتخاذ نموده تا بهترین نتیجه را کسب کنید.
در مورد صداگذاری باید عرض کنم که در نمایش هایی که از بازی منتشر شده تاکنون بیتر از هر رکن دیگری صدای اسلحه ها جلوه نمایی می کند.یکی از این صداها برای بازیبازانی که بازی های سری قبل را تجربه کرده اند آشنا بوده و آن هم همان اسلحه با برد متوسط است که صداآن اینبار به صورت بسیار زیباتر و شفاف تر از قبل کار شده است.صدای نارنجک ها و انفجار آن ها انقدر خوب کار شده که هیجان دو چندانی را به بازیباز منتقل می کند.
در بازی به جای استفاده از محیط های کوچک با جزییات زیاد از محتوا و عناصری بیشتی در محیطی باز و گسترده استفاده شده واینطور نخواهد بود که چند دشمن محدود و انگشت شمار از یک نوع و با جزییات زیاد وجود داشته باشند و این نمی تواند به یک گیم پلی ناب و در خور تبدیل شود. در بازی حجم زیادی از کاراکترها، وسایل نقلیه، اسلحه، مناظر و برای هرکدام از آنها کلی افکت وجود دارد به طوری که محیط ها خالی نیستند و با جزییات زیاد طراحی شده اند. بازیکنان در محیطی کوچک محدود نیستند و می توانند از هر محیط کوچک برای یپیشرفت بازی استفاده کنند.:
هوش مصنوعی:
ابزاری به طراحان بازی داده شده است که front نام دارد.front باعث می شود که دشمنان در هر درگیری و مبارزه با دشمن بسیار هوشمندانه و زیرک عمل کرده و به صورت تاکتیکی و استرتژیک یک مکان را گرفته و در پشت آن سنگرگیری کنند وبه صورت گروهی و با برنامه به دشمن حمله ور شوند.پیاده سازی چنین کاری در قدیم به صورت اسکریپت نویسی انجام می شد و کار بسیار سختی هم بود.سازندگان دیگر نمی خواستند سختی های قبل را تکرار کنند به همین دلیل به فکر طراحی front افتادند.آن ها از بازی انتظار محیطی باز و با گیم پلی به سبک sandbox انتظار داشتند به طوری که بازیباز هر بار که بازی کند و بازی را به اتمام برساند با دفعه قبل کاملا فرق داشته باشد و از انجام این کار خسته نشود.front باعث می شود که ارتباطی منطقی بین تمام عوامل موجود برقرار شود.
سیستم هوش مصنوعی بازی فوق العاده نیرومند است، که خیلی عالی شبیه سازی می کند. بسیاری از مردم به این توجه نمی کنند که این موضوع چقدر می تواند تجربه متفاوت تری را در اختیارشان بگذارد و اینکه همه چیز کاملا شبیه سازی شده و به صورت یکنواخت و اسکریپت نویسی شده نیست. شما میتوانید داخل یک اتاق نارنجک پرتاب کنید که تمام آن به صورت فیزیکی شبیه سازی شده است. حتی در این محیط های بسیار بزرگ، مثلا صحنه ای را خواهید دید که یک نفر زیر یک Warthog (یکی از وسایل نقلیه) نارنجک پرتاب میکند که باعث می شود آن وسیله پرتاب شود و با برخورد به شخص دیگری در قسمتی دیگر از محیط او را بکشد. این یکی از چیزهایی است که پیاده سازی آن سخت و پیچیده است و بسیاری به آن توجه نمی کنند و در بطن بازی گم می شود.
همیشه هوش مصنوعی در بازی ها مخصوصا بازی های ژانر اول شخص امری بسیار مهم و ضروری است که اگر سازندگان به خوبی روی این قسمت تمرکز نکنند نمی توانند از محصول خود انتظار بالایی داشته باشند. هوش مصنوعی یاران خودی و همینطور دشمنان باید در سطح بالایی باشد تا بتوان به موفقیت آن چه از لحاظ کیفی (فنی) چه از لحاظ کمی(فروش) امیدوار بود. نکاتی که در مورد هوش مصنوعی هیلو ریچ ذکر شد اگر به طور کامل تحقق پیدا کند با یک شاهکار طرف هستیم.باید منتظر ماند و دید که آیا به وعده های خود در این زمینه عمل می کنند یا اینکه تمام این حرف ها فقط جنبه تبلیغاتی داشته است.به گفته یکی از سازندگان این بازی ،تعداد ذرات به کار رفته در یک صحنه و به طور همزمان بیش از هزار ذره است.برا ی مثال وقتی به یک دیوار آجری شلیک می کنید جرقه ها و گرد و خاک ناشی از این برخورد به قدری طبیعی به نظرمی رسند که شاید تا به حال در هیچ بازی دیگری نظیر آن را ندیده باشید.جزییات با شماره قبلی به هیچ وجه قابل مقایسه نیستند و بازتاب نور بر روی شیشه محافظ جلوی کلاه خود سربازان اصلا شبیه گرافیکی های کامپیوتری نیست.در کل هیلو ریچ حرفهای زیادی برای گفتن دارد و باید و صبر کرد و دید که تا زمان عرضه بازی وعده هایی که سازندکان داده اند تحقق پیدا می کند یا خیر.زمان عرضه بازی پاییز 89 اعلام شده است.3 may نسخه بتای بازی منتشر می شود و تا آن موقع تنها بازیبازان می توانند یه کار انجام دهند ،صبر و تمام.

عکس های بازی:

Halo-Reach-Trailer-Unveils-Multiplayer-Gameplay_resize.jpghalo-reach-gameplay_resize.jpg



halo-reach-gameplay-640_resize.jpg
Halo-Reach-Multiplayer-Gameplay-Boardwalk_resize.jpg
دانلود قسمت 1 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 2 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 3 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 4 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 5 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 6 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 7 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 8 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 9 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 10 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 11 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 12 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 13 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 14 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 15 با حجم 330 مگابایت

پسورد:www.mihandownload.com




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo